کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟
سرخط خبرها

هوای مشهد همچنان آلوده است | افزایش دمای هوای خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۰۴۰
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
هوای مشهد همچنان آلوده است | افزایش دمای هوای خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه امروز در برخی مناطق ضمن افزایش سرعت وزش باد و افزایش نسبی دما گفت: همچنین تا ۴٨ ساعت آینده با عبور امواج ضعیف تراز میانی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود که در نواحی غربی، جنوبی و به ویژه ارتفاعات احتمال بارش پراکنده برف و باران را پیش‌بینی می‌شود.

سخایی | شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته کویت با کمینه دمای منفی ۴ درجه سردترین و سرخس با بیشینه دمای ١۶ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ٣٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است٠

وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین صفر و ٩ درجه گزارش شده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ١۶ در سردترین ساعات به ٣ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای امروز به طور موقت از آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود، اما همچنان هوا ناسالم است. از فردا هوا در شهر‌های صنعتی و بزرگ همچون مشهد ناسالم خواهد بود.

عنایتی ضمن اشاره به اینکه امروز در برخی مناطق ضمن افزایش سرعت وزش باد و افزایش نسبی دما گفت: همچنین تا ۴٨ ساعت آینده با عبور امواج ضعیف تراز میانی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود که در نواحی غربی، جنوبی و به ویژه ارتفاعات احتمال بارش پراکنده برف و باران را پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ٢۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ١۵٣ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ١٣٨ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->